Παρουσιάσεις εισηγήσεων 2


Οι ομιλητές του 2ου Συνεδρίου «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση», μας επέτρεψαν να δημοσιοποιήσουμε τις ομιλίες – παρουσιάσεις που κάνανε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.

Οι εισηγήσεις εμφανίζονται με τη σειρά που υπήρχαν στο πρόγραμμα. Η ενημέρωση βρίσκεται σε εξέλιξη, οπότε κάθε φορά που κάποιος/κάποια από τους ομιλητές θα μας επιτρέπει τη δημοσίευση της παρουσίασης, θα την αναρτάμε στην παρακάτω λίστα.

Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τις παρουσιάσεις με αναφορά στους εισηγητές. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για να τους ευχαριστήσουμε…

 

  1. Ι. Νείλα Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων: «Βιολογία και Διάστημα: εκπαιδευτικές προτάσεις εμπνευσμένες από την εξερεύνηση του Διαστήματος«
  2. Γ. Αρλαπάνος, Γυμνάσιο Λάππα, ΔΙΔΕ Αχαΐας: «Διδάσκοντας ανθρωπολογία με παιχνίδι ρόλων«
  3. Ν. Καψαλά, Ε. Μαυρικάκη, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ), ΕΚΠΑ: «Η αντιγραφή του γενετικού υλικού μέσα από μια ιστορία και ένα παιχνίδι ρόλων«
  4. Α. Βασιλοπούλου, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Ιδιωτικής Εκπαίδευσης, Ε. Μαυρικάκη, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ: «Η συμβολή των ΤΠΕ στην επίδοση μαθητή με ΔΕΠ-Υ στο μάθημα της Βιολογίας«
  5. Μ. Δοκοπούλου, Εκπ. Β/θμιας Εκπαίδευσης, ΙΕΠ – ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, Ευ. Παυλάτου, Σχολή Χημικών Μηχανικών – ΕΜΠ: «Προτάσεις για τη χρήση πολυμεσικών εφαρμογών του «Ψηφιακού Σχολείου» σε έννοιες της Βιολογίας σε Δημοτικό και Γυμνάσιο«
  6. Δ. Κεφαλά, ΕΑΠ, Μεταπτυχιακό Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας, Κ. Αθανασίου, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ), ΕΚΠΑ: «Μία διαχρονική κριτική θεώρηση της διαμάχης για την αυτόματη γένεση από τη Γαλλία του 19ου αιώνα στην Αμερική του SidneyFox«
  7. Ι. Τσίτουρα, ΕΑΠ,  Μεταπτυχιακή Εξειδ. Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών, Κ. Αθανασίου, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ: «Κοινωνιοβιολογία και η μάχη των δύο φύλων: Μια διαχρονική – κριτική ματιά στην έννοια της διαφορετικότητας«
  8. Κ. Αθανασίου, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ), ΕΚΠΑ: «Διδάσκοντας την Εξέλιξη ως Ενοποιητική Θεωρία της Βιολογίας: ανάλυση και συμπεράσματα μιας διδακτικής εμπειρίας και έρευνας«
  9. Β. Μακρή, ΕΑΠ, Μεταπτυχιακή Εξειδ. Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών, Κ. Αθανασίου, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ: «Dobzhansky: Η συμβολή του στη διαμόρφωση της «πληθυσμιακής θεώρησης» και του Νεοδαρβινισμού«
  10. Χ. Παπαζήση, Σχ. Σύμβουλος ΦΕ,  Ε. Παπαζήση, Σχ. Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης: «Η συμβολή της διαθεματικής προσέγγισης της Βιολογίας στην  κοινωνική χειραφέτηση των μαθητών«
  11. Γ. Π. Στάμου, Ρ. Γ. Λεμονή, Τομέας Οικολογίας, Τμήμα Βιολογίας, ΑΠΘ: «Μεθοδολογία ανάλυσης του ιδεολογικού περιεχομένου και της εκφοράς του σε εγχειρίδια σχετικά με το περιβάλλον«
  12. Γ. Μαλανδράκης, Π. Παπαδοπούλου, Σ. Μπέλλος, Ά. Πανουτσόπουλος, Παιδαγωγική Σχολή, Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας: «Νοητικά μοντέλα κατανόησης της έννοιας του ενεργειακού αποτυπώματος από φοιτήτριες/τές του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας«
  13. Κ. Κουκάρας, Ιχθυοτροφικό – Οικοτουριστικό Πάρκο ΤΗΘΥΣ, Ν. Πόροι Πιερίας: «Το Πάρκο ΤΗΘΥΣ: Το παράδειγμα ενός υγρότοπου ως φυσικό εργαστήριο περιβαλλοντικής αγωγής και ευαισθητοποίησης«
  14. Α. Χατζηχαμπής, Γ. Γεωργίου, Δ. Π. Χατζηχαμπή, Ε. Α. Κύζα, π. Δ. Μάππουρας, Υπ. Παιδείας και Πολιτισμού – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Υπ. Παιδείας και Πολιτισμού – Διεύθυνση Μέσης Εκπ/σης: «Ανθρώπινη αναπαραγωγή με διερώτηση: η εννοιολογική κατανόηση και τα κίνητρα των μαθητών/τριών Α’ Γυμνασίου της Κύπρου«
  15. Αικ. Χρυσούλη, Μ.-Σ. Τσατσαλίδη, Χ. Σιαπάτης, Κ. Σταθουλόπουλος, Κ. Τρουμπούνης, Η. Τσεκούρα, Ν. Τσιλιμπάρης, Ι. Τσιρογιάννη, Σ. Κ. Τσιρογιάννη, Ι. Τσίτος, Σ. Φυλακτάκης, Φ. Βλάσσιος, Α. Χαλμπέ, Μ. Χασμπαλλά, Ι. Χατζής, Α. Χριστινάκη, Π. Στασινάκης, 4ο ΓΕΛ Ζωγράφου: »Ερευνητική Εργασία (Project) με θέμα: «Η Σεξουαλική Ζωή των Εφήβων»»
  16. Κ. Καμπουράκης, Collaborateur Scientifique II, University of Geneva, Institut Universitaire de Formation des Enseignants (IUFE) et Section de Biologie: «Η διδασκαλία της Βιολογίας στη μεταγονιδιωματική εποχή: εξέλιξη, γενετική και φύση της επιστήμης«
  17. Α. Μπάιτελμαν, Πανεπιστήμιο Κύπρου: «H εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών γυμνασίου με τη Φύση της Επιστήμης στο πλαίσιο των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων της Βιολογίας για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας: Το παράδειγμα της λειτουργίας της Φωτοσύνθεσης«
  18. Α. Ζοάνος, 4ο ΓΕΛ Γλυφάδας: «Πώς διδάσκουμε τις έννοιες γονίδιο και χρωμόσωμα«
  19. Π. Β. Κωσταρίδης, 1ο Π.Π.Γ.Ε.Λ. Αθηνών Γεννάδειο: «Μια βόλτα στο Ζάππειο με το Labdisc – Είναι το Labdisc το εργαλείο του μέλλοντος για τη μελέτη του περιβάλλοντος;«
  20. Ι. Πολίτης, Πρότυπο Πειρ. Λύκειο Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, Μ. Χατζηγεωργίου, Ζάννειο Γυμνάσιο Πειραιά: «Σενάριο – Σχέδιο Μαθήματος: Η μεταφορά ουσιών στα φυτά«
  21. Γ. Κατωπόδης, Π. Μαρκόπουλος, Ράλλειο Γενικό Λύκειο Πειραιά: «Οι βαθμολογίες των γραπτών των Πανελληνίων εξετάσεων στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας της Γ Λυκείου 2013- Μελέτη και συμπεράσματα για τα θέματα και τον τρόπο βαθμολόγησής τους«

Απάντηση

2 σκέψεις για “Παρουσιάσεις εισηγήσεων